Acta Carp. Occ. 6: 163-164, 2015
Vzděláváme multimediálně, interaktivně a efektivně
- Muzeum regionu Valašsko, Horní náměstí 2, CZ-755 01 Vsetín, Česká republika
Published: June 15, 2015 Show citation
References
- Bílek M. (2008): Konstruktivismus ve výuce přírodovědných předmětů, Olomouc, 6 pp.
- Husák J. (2013): Využití konstruktivisticky orientované interaktivní hry pro výuku environmentálních témat: protipovodňová opatření v krajině. Geografický výzkum: Participace a angažovanost, Brno, pp. 81-91.
- Husák J., Van der Horst D. & Gimona A. (2015): Use Serious Game designs to improve Education Effectivity of Complex Environmental Issues. Sborník z konference "Innovation in Environmental Education: ICT and intertegenerational learning", Florence, pp. 66-72.
This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY NC 4.0), which permits non-comercial use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original publication is properly cited. No use, distribution or reproduction is permitted which does not comply with these terms.